Jeg skjønner ikke hvorfor jeg trodde i begynnelsen av graviditeten at folk kom til å la meg sitte no

598574-1-1266390522754.jpg
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg trodde i begynnelsen av graviditeten at folk kom til å la meg sitte noe mer på t-banen når magen ble svær. Nå synes den godt under kåpen, men det ser ut til at de eneste tankene som farer rundt i hodene til folk på platformen er "yess, jeg står bak en gammel mann og en gravid dame. De klarer jeg lett å løpe forbi for å få meg sitteplass!". Jeg klarte forresten å tryne på vei til t-banen. Jeg har aldri før falt så mye på isen som jeg har gjort etter jeg ble gravid. Pluss at jeg er tyngre enn vanlig, så knærne mine (som så oftest tar smellen) er helt ødelagte om dagen. Jeg er én lønning unna å kjøpe meg brodder!

4 kommentarer
    1. Føler med deg! jeg brakk faktisk armen under graviditeten, og en gang jeg kom på bussen hadde jeg altså brukket arm, et par bæreposer og struttemage. Måtte stå? jada! Den værste opplevelsen var hjem fra Huk med bussen da jeg hadde gått ut i perm og var 3 uker unna…Masse tenåringer som banet seg vei, en gammel dame med stokk prøvde å finne seg en plass. Da sa kjæresten min HØYT, må den gravide reise seg for de eldre damen!?!

    2. Ah, ja er det ikke utrolig irriterende!! De to gangene noen reiste seg for meg, så var det damer over 60. Stolen undet ble forresten veldig kul!

    3. Er det noe vi mennesker er gode på så er det å MANGLE respekt for gamle,gravide , og de med div.skader .Man skal virkelig lete lenge etter noen som gidder å ofre plassen sin for de “trengende”.Det er helt utrolig hvor egoistiske noen kan være !
      Men så må jeg jo få rose den ene` som eier omtanke for denne typen mennesker : ) De finnes jo,men det er bare så få av dem når vi trenger det ; )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg