Nye sko til premierefesten

Jeg og mamma har vært med på tv-serien Bli ny: mor og datter. Der fikk vi gi hverandre en makeover der jeg bestemte hvordan mamma skulle se ut og omvendt.

På onsdag skal vi på premierefesten og jeg har i den anledning kjøpt meg nye sko 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal ha på ellers. Det ble plutselig så vanskelig å pynte seg når man fikk stor mage.

Her er et alternativ til antrekk premierekveld:

Vil ha noe som fremhever magen, men som fortsatt ikke er mammaklær. Og så må det ikke være så kaldt, siden det tross alt er februar.

Blir dette for lite pyntet? Noen andre forslag?
 
Chicago NOK 299, Nelly Shoes - NELLY.COM

5 kommentarer
    1. Det ser veldig fint ut det der! Du kan jo bare pynte det ekstra med noen smykker eller sånn?! Du må si ifra når det skal sendes da, dette må vi jo få med oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg