To måneder igjen og hjemreiseantrekk

Nå til noe litt hyggeligere enn å være utbrent (fikk forresten gå tidligere fra forelesning i dag, så ble en time med avslapning før jeg skal på jobb igjen. Det var godt). 

Det er i dag akkurat to måneder igjen til termin 19.april. Gleder meg så sinnsykt til å se babyen min utenfor magen og ikke bare på ultralyd. Det første vi kjøpte til babyen kjøpte jeg og Roar sammen, og var dette antrekket:

Jeg tror faktisk det er det eneste antrekket vi har i str. 50 (nyfødt), fordi alle, inkludert meg selv, kjøper klær i 1-4 mnd. sånn at den har noe å vokse i. Så antar at dette blir hjemreiseantrekket til babyen. Med et pledd eller en tykkere genser, for om alt går etter planen så kommer den jo som sagt om to måneder, og da er det jo ikke akkurat sommer.
 
Men nå skal jeg på jobb, så jeg må løpe!

2 kommentarer
    1. Veldig søtt antrekk! Sønnen vår var 53 cm da han ble født, så vi begynte rett på strs. 56. Men så var han litt stor i forhold til gjennomsnittet 🙂

    2. Sv: Ja, det blir veldig ensidig som du sier :p Jeg gidder heller ikke kjøpe meg noen nye klær nå, har ikke brukt så lite penger på klær før, hehe..
      Så nydelig antrekk, den blir han nok vakker i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg