En stk sliten gravid

I dag sovnet jeg i sofaen når jeg kom hjem fra jobb. Fatter ikke hvordan det er mulig å bli så sliten etter en vanlig åttetimers jobbdag. Har hatt kynnere og vært sliten i ryggen i hele dag. Heldigvis er dette siste dagen med lang vakt før permisjon. Alle vakter fremover er rundt 5 timer. De lengste dagene er 6,5 timer. Det hjelper så utrolig mye. Jeg tar også noen pauser utover dagen der jeg sjekker tallene bak på kontoret og sitter i et minutt eller to. Hvis ikke hadde jeg vært enda mer ødelagt i bena på slutten av dagen. Håper bare sjefene ikke blir sure om de kommer innom uanmeldt og ser meg sitte. (det er jo egentlig veldig fy fy, selv om det ikke er kunder i butikken).

Her er vi, den dynamiske duoen, på jobb. Litt slitne, men blide.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg