Amok på Søstrene Grenes

Etter å ha lest dette innlegget på bloggen til Mona måtte jeg bare innom Søstrene Grenes og kjøpe de samme kurvene til klesvasken. Det endte imidlertid med litt mer når jeg først var innom, og en Julie som fort ble 500 kroner fattigere.

Dette er det jeg fikk for litt i overkant av 500 kroner, og jeg er egentlig storfornøyd med fangsten:

– en liten koffert til Oliver (jeg hadde en sånn rød når jeg var liten ♥. Perfekt til lekene når man skal ut og reise fra stua til gangen)
– tre kurver til klesvasken
– et tredelt bilde på lerret
– veggklistremerker til babykroken
– sugerør (som jeg ikke er helt sikker på lengden, men man kan jo se hvor lange de er i forhold til ovnen)
– et dørslag
– en skjærefjøl i bambus (som jeg glemte å ta bilde av)

Venninnen min Ida (er så glad jeg har deg Ida – selv om du ikke har bloggadressen min og sikkert ikke ser dette) som jeg har kjent siden barneskolen møtte meg i sentrum og hjalp meg å bære med meg alt hjem. Og så måtte jeg selvfølgelig innom Lindex også, enda vi bar på hele fangsten min fra Søstrene Grenes. Hehe. Endte med at jeg kjøpte litt babyklær som vanlig også. Men det glemte jeg også å ta bilde av, så får legge det ut i morgen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg