Gave fra farmor og farfar (snart oldemor og oldefar)

Disse nydelige antrekkene fikk vi i posten i går 🙂 det er så ufattelig koselig å få ting til babyen ♥

Tusen takk farmor Astrid og farfar Pål.

Det er så rart å tenke på at mine unge spreke besteforeldre skal bli oldeforeldre – og at mamma og pappa og stefar skal bli besteforeldre. Jeg synes egentlig det er litt kos. Virker som det var i går jeg turnet med farfar i stua og bakte julebakst med farmor. Det virker jo ikke som de er en dag eldre enn da jeg var så liten, så Oliver er heldig synes jeg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg