33 uker – 7 to go. Pluss ting om venner man gjerne skulle visst før man ble gravid

Denne uken gikk fort! Jeg bruker å si at de siste ukene går sååå sakte, men plutselig var det lørdag. Ukene går faktisk fortere når jeg for en gang skyld har dødtid, og ikke er på skole og jobb 12 timer om dagen. Og det var så utrolig herlig å gjøre andre ting! Skjemme meg litt bort på neglsalongen, være sosial på premierefest og ikke minst shopping, film og wii med Ida. Pluss at jeg hadde gravidkveld med Tine forrige lørdag.

For en gangs skyld har jeg hatt en uke der jeg ikke har følt meg helt alene. Tror jeg skal lage et eget innlegg om "Ting om venner jeg skulle ønske folk fortalte meg når jeg ble gravid". Som for eksempel at det bare er tull at man mister de fleste vennene sine når man blir mamma – man mister jo de fleste vennene sine allerede når man blir gravid.

Så selv om jeg har holdt bloggen hemmelig for vennene mine og de fleste på listen ikke leser det selv, vil jeg bare nevne de som gjør meg ekstra glad om dagen:
Ida (som selv om hun bærer på tre kleskurver med saker jeg har kjøpt, blir med på Lindex),
Tine (som selv om hun har avtale med samboeren samme dagen, tar seg tid til å komme og spille wii og snakke om baby- og gravidting med meg),
Gullik (som later som han oppriktig er interessert når jeg legger ut om bilseter for barn og babysenger),
Espen (som foreslår at vi tar en tur på Barnas Hus sammen på tirsdag eller torsdag sånn at jeg kan få ansattrabatten hans),
Kate (som kommer med råd og tips og jeg føler jeg kan snakke med alt mulig om når jeg fikser neglene),
alle blogglesere
som legger igjen kommentarer og svarer på mine kommentarer,
og sist men ikke minst
Silje og mamma som blir bekymret med en gang de ikke får tak i meg på et par timer.

P.s. Stakkars Christina fikk en bitter hormonmelding når avtalen vår ikke ble noe av på onsdag. Så nå må folk slutte å ditche meg sånn at jeg ikke blir et slemt hormontroll mot flere 😛

3 kommentarer
    1. åååååååååååååååååå,så søt du er som tok med meg på lista!!
      uff ja,dessvere mister man venner når man går gravid,men de kommer tilbake når de selv får barn:)
      Kan prate med deg jeg vettu!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg