Mindre spark fra minsten

"De siste dagene har Oliver vært mye roligere enn før. Jeg var på kontroll forrige uke og alt var bra"

Dette hadde en litt bekymret Julie skrevet på bloggen sin idet hun logget inn på www.babyverden.no . Der er noe av det første som møter henne en forklaring på hvorfor man kanskje har kjent litt mindre bevegelse nå enn til vanlig. Det er bare ikke plass. Så nå er jeg ikke bekymret over mindre spark lenger. Kjenner jo fortsatt spark hver dag, bare ikke fullt så mye. Masse hikking, da. Leste også at babyer synes ikke hikking er plagsomt. Det er jo godt å vite 🙂

Hvordan klarte folk seg uten internett før i tiden?

9 kommentarer
    1. Begynner sikkert å bli trangt med plass ja, og hikkingen er jo egentlig bare litt koselig (og når babyen i tillegg ikke synes det er plagsomt så er det jo greit) ;)<3 Litt søtt å se magen "bumpe" hver gang han hikker 😉 Jeg våknet faktisk av det i dag tidlig ^^

    2. Julie:

      Ja, det er godt vi har babyverden 😀 men jeg tror knøttet er litt oppmerksomhetssyk, fordi når pappa kommer hjem fra jobb og legger hodet på magen min så blir han plutselig aktiv.

      Takk 🙂 når skal dere røpe deres babynavn?

    3. Haha, ja. Synd jeg spiste opp kalenderen min til jul, jeg skulle spart den :p Jeg kjenner nesten ikke spark lengre. Her er det bare voldsomme bevegelser, og det er sikkert ikke så lett å bevege seg lengre inne i oss 🙂 Men er du bekymret anbefaler jeg deg å ta en telefon til føden slik at du får tatt en CTG måling 🙂

    4. SV: Haha ja ikke sant 🙂 Er så sinnsykt klar vi nå 🙂 Håper nurket velger å komme i påsken eller noe 😛 Det er så lenge til 19 april hehe 🙂
      Vårt babynavn er egentlig ikke heeelt klart enda. Men vi er ganske enige. Da vi fikk vite at vi skulle ha gutt var det det første navnet som slo meg og da jeg luftet det for pappaen ble han kjempeoverasket og meget enig hehe 🙂 Men vi vil bare se nurket først nå kaller vi ham bare babyen 🙂 Hehe, hvor kreative er ikke vi liksom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg