Sunday – just like any other day. Men med ny støvsuger.

Nå som jeg har permisjon og Roar har kontortid i helgen er søndag som alle andre dager. Det eneste som gjør denne dagen anderledes enn ukedagene som har vært er at nå har jeg en ny støvsuger, og slipper å teipe slangen hver gang jeg skal støvsuge. Vet ikke om alle har sett den gamle (http://juliecv.blogg.no/1266488614_p_tide_med_ny_stvsuge.html), men den var ganske skrøpelig.

Her er den nye:

Jeg støvsugde hele leiligheten i går, så har fortsatt ingen ting å gjøre i dag. Tenkte å begynne på sykehusbaggen.

Dette ble et heller kjedelig innlegg. For de som vil lese et litt mer underholdende innlegg la Mona ut et innlegg om ting hun skulle ønske at hun visste før hun ble mamma som jeg synes var artig:
http://mamma-mona.blogspot.com/2010/03/ting-jeg-gjerne-skulle-visst-fr-jeg.html

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg