Babyhjørnet pyntet og sengen redd opp


Veggklistremerker fra Søstrene Grenes

(Mellomnavnet er hemmelig inntil videre.)

Og her har jeg fått redd opp. Konkluderte med at det gikk greit å re opp allerede nå. Kanskje gjøre som Iselin (mamma1993.blogg.no) og legge et teppe over sånn at det ikke blir støvete. Man vet jo aldri om han velger å komme lenge etter termin.

Jeg fikk tips av Marianne om å ha babyteppe øverst, men vet ikke helt om jeg la det riktig.

Men nå er ihvertfall sengen klar for prinsen min, så vidt jeg vet 🙂

Jeg skal kjøpe et termometer å ha på soverommet, for jeg og Roar sover med vinduet på gløtt nesten 365 dager i året, og jeg er litt redd det skal bli for kaldt for babyen. Hvor varmt skal egentlig babyer ha det på soverommet?

5 kommentarer
    1. Der kommer han nok til å sove godt 🙂 Husker ikke helt, men tror jeg har lest at babyer skal ha 18-20 grader på soverommet når de skal sove. Ikke bra å ha det for varmt. Jeg har også kjøpt termometer. Kjøpte badetermometer fra Avent som også kan brukes på soverommet. Jeg har forresten sett på veggklistermerker, men har ikke kjøpt noen enda.. Mange fine!

    2. Det viktigste er at det ikke er for varmt, heller litt kaldt og pakk han inn. Det er selvsagt forskjell på babyer, noen er varmblodig mens alle er litt mer kalde av seg. Vi sover med vindu oppe, også da det var -15 ute 🙂

    3. Kinderegg i magen: Det sykeste er at jeg ba kompisen min Espen kjøpe med et sånt i dag om de hadde på barnas hus. Men han jobber der og hadde ikke hørt om det, så må sikkert kjøpe det et annet sted. Kan det ha vært på bloggen din jeg leste om det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg