Bilsete i hus. I stua for å være eksakt.

Da plukket jeg med meg bilsetet fra bilen og satt det i stua. Roar forstår ikke hvorfor jeg skal ha det i stua, men jeg vil se på det fine bilsetet, så derfor står det i stua. Inntil videre ihvertfall. Jeg får vel sette det ut i bilen igjen i kveld.

Vi landet på Besafe sitt sete Izi Sleep, på tross av at det var litt tyngre enn konkurrentene. Grunnen til at vi valgte dette er at det kan slås ned til liggende stilling. Babyer har jo ikke godt av å sitte for mye, så på denne måten kan vi ta med bilsetet inn når vi er på besøk, så kan babyen ligge der.

Mamma og André ga oss 1100 til et brukt bilsete, og så la jeg inn mellomlegget for å kjøpe et nytt. Har hørt at man bør kjøpe nytt om man ikke kan være sikker på om setet har vært i kræsj eller ikke. Jeg håper ingen på finn.no har hjerte til å juge om noe sånt, men jeg satser ikke babyen min sin sikkerhet på det. Denne modellen koster 1999 uten isofix-basen.

Pluss at jeg synes dette setet ser mye bedre ut enn konkurrentene som jo også er en god bonus. Ikke avgjørende, men en bonus.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg