Jeg blir gal av NAV!

Jeg har et brev på spisebordet mitt fra NAV der det står at pengene skulle være inne den 31.mars. Hvordan klarer pengene å ikke være inne på kontoen min over en uke etterpå da?

Hva om Oliver hadde kommet alt?? Hva om jeg var alenemor?? Skulle jeg og Oliver klare oss i over to uker uten penger vi da?? (Det er over to uker siden sist utbetaling fra NAV, og den gikk til regninger). Jeg planlegger jo med at pengene skal komme inn når NAV sier. Jeg har ikke kjøpt inn noe matarsenal til de ukene NAV plutselig finner ut at Julie ikke skal få støtte! Fyttirakkern jeg blir så sur!!!

Håper de kommer inn i morgen, for nå blir jeg snart et hormontroll og møter opp hos NAV og kjefter opp den nærmeste kundebehandleren jeg finner!

8 kommentarer
    1. Pengene er nok seine fordi det har vært mange hellidager og påskeferie. Det skal egentlig gå automatisk med sånne støtteordninger, men når alt er stengt over flere dager så blir det ofte litt forsinkelser i systemet. Men dem kommer nok snart, altså, iløpet av uka 😉

    2. Da er vi to. Liker det ikke, men vet at de kommer så fort systemet fungerer normalt etter så mange dager med fri. Gi dem 1-3 dager, så tar du med deg alle papirer og sier, jeg vil gjerne ha pengene mine med umiddelbar virkning! Du har jo faktisk krav på DINE penger.

    3. Nav er ubrukelig ! ! Eg gikk ut i permisjon midten av desember, og eg fikk ikkje penger før i slutten av februar ! ! Bare flaks att samboeren fikk en god sum for noe han solgte.. Ellers hadde nok vi gått reeett i dass…

    4. NAV er noen idioter! Jeg sendte inn engangstønad søknaden for 10 uker siden! Har ikke sett snurten av pengene! Har vært innom 2 ganger å hørt hvordan det ligger an.. de sier at de kommer snart liksom.. SÆRLIG! Nå er jeg flink til å spare da, så klarer meg fint økonomisk. Samboeren har god jobb. Men likevel – dette er snakk om 35.000 kr jeg har krav på!

    5. du må kontakte de.ring og kjeft på de,de har bare godt av det,de er så utrolig træge med ting og klarer aldri å få gjort jobben sin skikkelig.hjelper ikke bare vente,det er teit men nav er bare sånn.de suger..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg