Jeg har funnet en trillerute

Her om dagen når jeg gikk ned til Rimi for å hente gratispakken (som de forresten var tomme for!) fant jeg dette skiltet:

Veien fra meg til dette skiltet er faktisk 1,9 km. Jeg lurer på om jeg kanskje skal ta t-banen opp fra Majorstuen, for jeg vet ikke om jeg orker å gå hele oppoverbakken opp igjen.

Hvis jeg tar t-banen tilbake blir det en 5 km gåtur (3,8 km til Frognerparken, deretter ca 1 km til Majorstuen t-bane) pluss/minus, litt ettersom hvor lenge jeg rusler rundt i parken.

Jeg vet ikke hvor langt som er vanlig å gå, jeg?

Jeg jogget vanligvis minimum 4 km hver dag før, så vil gjerne ha noe litt lenger når jeg skal trille tur. Det jeg eventuelt kan gjøre er jo å trille ned til Rimi og tilbake igjen. Da får jeg trent rumpe og lår på vei opp igjen.

4 kommentarer
    1. SV: haha! ja det burde du nok annskaffe deg! ser kun på fem når jeg er hjemme tidlig på dagen, alt annet er jo for det meste bare søppel så tidlig på dagen? og vi har over 100 kanaler så det sir jo litt om kvaliteten på dagtv 😛

    2. SV: Foreløpig har jeg ikke funnet på noe mer fornuftig enn å sitte og spise. Men du skal få slippe å se flere innlegg av meg som ligger rett ut og stapper mat i kjeften 🙂 Burde kanskje gjøre sånn som deg og gå turer! Har også Rimi ved siden av her, men det tar bare 1 min å gå dit, såå det blir såvidt nok til å forbrenne den ene sjokoladebiten av de 300 jeg har stappa i meg den dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg