Ammetåke! Nybakt mamma-tips

Ammearmbånd!

Jeg fant ut at jeg trengte dette når jeg satt i tidenes tjukkeste ammetåke. Jeg husket ikke når jeg ammet sist, skiftet bleie sist, spiste sist og jeg var overbevist om at jeg hadde sittet og sett på masterchef tidligere samme dag, men det viste seg at masterchef ikke en gang gikk den aktuelle dagen.

Armbåndet har tall for klokkeslett 1 til 12 etterfulgt av tre prikker for "kvart over", "halv" og "kvart på". Så nå trenger jeg ikke huske når jeg ammet sist, for det er bare å se på armbåndet.


http://www.loevebarna.no/lovebarnas_hovedside/barneutstyr/mat-og-stell/mating/mothers-minders-ammearmband_
Disse er de jeg kjøpte (kjøpte to – et i hvitt og et i rosa).

Man kan også få de i metall, men jeg er så hyperalergisk mot alt som ikke er sølv eller gull at jeg ikke turte å kjøpe de, i tilfelle jeg reagerte på de.

http://www.loevebarna.no/lovebarnas_hovedside/tilbud/-vis-alle-/mothers-metal-minders-ammearmband_-for-kr-160_00
De er kanskje litt finere i metall, men.

De i silikon koster 49 kr og de i metall koster 98 kroner, så det synes jeg var veldig greie priser.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg