Besøk av Camilla og nettshopping for hele familien

I dag var jeg og Oliver så heldige å få besøk av Camilla og baby-Julie. Her kan du lese om dem 🙂 Jeg leser bloggen daglig og det var kjempekoselig å møte dem, og ikke minst møte en på min alder som har barn (jeg har ikke så mye kontakt med de gamle klassekameratene mine som har fått barn).


Se så søte. (Måtte låne bilde fra bloggen, bare si ifra om jeg skal fjerne det, Camilla)

Håper jeg får være med henne og jentene når flere av de unge mødrene møtes.

Så har jeg lett over alt etter en sommerdrakt som jeg så på nelly.com, og tror du ikke jeg fant den på nettbutikken til merket som selger den? http://nameit.bestsellershop.com/ 
Der kunne man handle fra Only, Vila, Vero Moda og Jack and Jones også, så dette ble fangsten:

Bodyen var på salg, så den kostet bare 20 kr. Jeg kjøpte likesågodt to 🙂

Så ble det en sommerkjole til meg og en t-skjorte til pappa Roar. Kles-shopping til hele familien på én nettside. Jippi.

1 kommentar
    1. Var kjempehyggelig og møte dere også! Nydelig baby du har 🙂 Nå har jeg akkurat lagt Julie etter å ha stått ved siden av senga hennes i en time og matet hun. Svært så så lang tid hun bruker på flasken om kvelden 😛 Gjør alt for å ikke sove 😛
      Sendte melding til hun ene i gruppen ang neste treff, så venter bare på svar. 🙂 Vi får treffes igjen snart. Så fint å treffe med noen på min egen alder med barn 😀 Vi dro på eldresenteret og besøkte oldemor etterpå. Så alle gamle menn og damer kom og kløyp hun i kinnet 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg