Rabbids – for de passe gale

I dag fikk jeg mast til meg dette spillet av Roar:

Det handler om noen gærne "kaniner" som vil til månen. De har funnet ut at de skal samle sammen masse ting for å lage en haug som de kan klatre på for å komme dit. Først må man samle xs stuff som man gir til en rabbid som spiller tuba og så noen xl stuff som man må putte i do (logisk, ja?).

Man kan male rabbidene og forme hodene deres med skrutvinge. Her er de som jeg og Roar spraymalte:


Ser dere hvem det er?

Jeg liker vanligvis ikke tv- og dataspill, men det var en kaninliknende sak med stringtruse på coveret og da var jeg solgt. Jeg synes det var kjempemoro, men kanskje for spesielt interesserte som finner tubamusikk og rabbids i stringtruse som putter ting i do morsomt (yey).

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg