Jippi! Gratis benk/nytt hobbyprosjekt

Vi var på Ikea for en stund tilbake og kjøpte stoler til den nye spisebordet/biljardbordet vårt.

Slik ser de ut:

Forrige uke fikk jeg endelig tid til å skru de opp, og de er for høye! Og jeg har jo så klart mistet kvitteringen. Så jeg måtte ringe Ikea og spørre om jeg fikk bytte de likevel. Det skulle visst gå bra, så nå skal jeg bytte til disse:

Og så tenkte jeg å ha denne benken på den andre siden av bordet:

Den koster egentlig 500 kroner på Ikea, men jeg fant den på finn.no for bare 200 kroner. De som skulle selge den fant ut at den var full av hakk og småskader når de tok den opp fra kjelleren, så jeg fikk den gratis. Det var kjempehyggelig synes jeg! Så nå skal jeg pusse den og lakkere den i samme farge som stolene. Da blir det benk på den ene siden, og stoler på den andre siden. Jernia her har søndagsåpent så nå skal jeg ut og kjøpe sandpapir!:)

1 kommentar
    1. så bra at du fikk byttet stolene alikavel da 😉
      den benken blir nok kjempe fin når du får malt den!
      heldig da som fikk den gratis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg