Endelig kule solbriller for babyer

Oliver har fått pakke i posten::



Se min lille Elvis ♥

Jeg har irritert meg grønn på at alle babysolbriller er mildt sagt kjedelige. De eneste kule barnesolbrillene jeg har sett er pilotbriller for barn på 2 år og oppover. Før jeg kom over de vi fikk i posten i dag så klart. Jeg digger de, og det ser ut som Oliver liker de og.

Brillene er fra barneshoppen.no.

Baby Banz
Baby Banz var opprinnelig designet i Australia til et av verdens tøffeste UV-klima. Klinisk testet av et av verdens ledende myndighet for solbriller. Baby Banz har passert den strengeste standard for solbriller i verden.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg