Sol på seksukersmagen og treff med barselgruppe og Christina

Dagen i dag har jo vært fantastisk. For et fint vær! Først var jeg og Oliver ute med barselgruppen og det var kjempehyggelig å møte noen andre unge mødre fra Oslo. De andre barnene er litt eldre enn Oliver, men det er ikke å forakte med noen mødre med litt mer erfaring.

Så dro vi på CC vest med Christina. Det er så deilig at hun flytter til Oslo nå, for da slipper vi å bruke masse penger på tog for å se hverandre.

Nå har jeg og Oliver sittet ute i solen og jeg har fått litt sol på mammamagen.


Oliver satt i skyggen


Slik ser det da ut når en som har født for seks uker siden soler magen sin.

Noen som vet når fødselsstripen går vekk?

8 kommentarer
    1. Min har fortsatt ikke gått vekk etter 3 og en halv måned.. Ser ikke ut som den har tenkt å gjøre det med det første heller, for synes nesten ikke den har bleknet engang.. 🙁

    2. Så kjekt, skulle ønske vi kunne hatt et slags treff for unge mødre i hjembyen min også.
      Håper magen min ser like bra ut som din 6 uker etter fødsel 😀 Men jeg har dessverre fått noe fine strekkmerker over det hele. Har hørt at den stripen over magen rett og slett ikke går bort, men bare blekner? ;s Håper ikke det er tilfellet. Men det finnes sikkert noe greier man kan kjøpe for å “dempe” den?

    3. Sv: Men jeg føler på en måte at jeg alltid har hatt en liten antydning til strek der, så kan jo være din går bort fortere 🙂 Jeg leste et sted, som Karoline sier her, at den kanskje aldri går helt bort, men jeg leste også at hvis den får sol på seg så kan den bli mørkere igjen. Vi får være flinke å smøre tror jeg 😉

    4. Karoline: Kanskje helsestasjonen kan arrangere noe 🙂 her ble jeg kjent med en på unge mødre barselsgruppen på bloggen av alle steder.

      Ja, jeg ble positivt overrasket. Synes jo ikke den er så veldig flott, men tror ikke det skal bli så vanskelig å trene den tilbake 🙂 håper man kan få den vekk på en eller annen måte. Hadde håpet den skulle være borte til sommeren alt, jeg. *sukk*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg