Mammatips: Nå kan alle leker bli vognleker

Jeg har lenge vært på utkikk etter en vognleke til Oliver, men enda ikke funnet noe jeg liker (annet enn den søte bien som kom i babybox'en fra Libero. Slenger med et bilde av den:
 Såå søt.)

Men på vei fra besøk hos Kate (verdens søteste negldesigner med verdens søteste datter) fant jeg løsningen:


50 kr BR leker (er sjeldent på BR-leker for vi har ikke BR her på Røa eller
på CC vest som jeg vanligvis handler på. Så var bare flaks at jeg gikk den
veien fra Kate) 

Disse kan man hekte på masse forskjellige leker. Pluss at man kan hekte dem sammen i en lenke og ha dem på tvers av vognen. Når babyen blir eldre og finner ut at å kaste ting ut av vognen er fryktelig morsomt, kan man feste leken i en slik lenke som man fester på kanten av vognen, og Teddy er trygg fra asfalt og offentlige toalett-gulv (æsj).

Akkurat nå er det Løven som har æren av å være Olivers vognleke:


(Ta det med ro, ringen er festet under armene på Løven, ikke rundt halsen)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg