Jeg har blitt voksen og Oliver har hatt en hektisk dag

I dag har vi gjort mye spennende! Først har vi vært på café med søte Tine som skal ha baby til høsten. Av Tine fikk Oliver gave og sin første ballong. Han synes den var meget spennende å se opp på fra vognen.

Her er resten av gaven fra Tine:

Mamma Julie likte spesielt hånddukken

Vi var også innom mommo:

Usj, det ser jo ut som om hun er like gammel som meg. Funny story: Jeg
møtte sliten og usminket på en venninne jeg ikke har sett på noen år og
hun sa jeg så mye eldre ut. Vent. Det var jo ikke morsomt.

Men det passer kanskje bra at jeg ser eldre ut, for i dag ble jeg voksen. Her er hvordan det skjedde:

Jeg satt i sofaen og la plutselig merke til noe i vinduet. Nabojentene klatret på rekkverket. Utsiden av rekkverket. I andre etasje!

Så etter at hjertet mitt hadde gjort et kjempehopp av tanken på hva som kunne skje om de falt, løp jeg ut med Oliver på armen og sa med litt streng mamma-stemme:

"Jenter? Jeg tror vi skal holde oss på den andre siden av rekkverket, jeg. Vi vil vel ikke at noen faller ned og slår seg?"

Jentene ble litt paffe over at jeg snakket til dem, men klatret pent tilbake på andre siden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg