På jakt etter de testvinnende bleiene fra Coop. Siden bleiene til Oliver over natten tredoblet (!) s

598574-1-1279125055750.jpg

På jakt etter de testvinnende bleiene fra Coop. Siden bleiene til Oliver over natten tredoblet (!) seg i pris fordi han har gått opp i størrelse, skal vi nå teste ut bleiene fra Coop som har vunnet forbrukertesten til klikk.no. Det eneste kjipe er at nærmeste Coop-butikk er så langt unna at jeg må ta buss dit. Så får vi se om det er verdt å ta bussen i et kvarter for å betale 0,7 kr per bleie.

Har noen erfaringer med bleiene fra Coop?

10 kommentarer
    1. Jeg har litt erfaring fra disse. Min sønn pissa rett gjennom disse coop bleiene, men det er vel og merke 6-7år siden og kvaliteten er nok sikkert bedret seg siden den gang. Dessuten måtte jeg skifte bleiemerke flere ganger etter vært som sønnen min vokste til da det ene merke plutselig ikke fungerte mer, og da kunne det være ett merke som ikke hadde holdt inne fuktigheten tidligere som funket neste gang. Jeg anbefaler å kjøpe en pakke å teste. Forskjellige bleier passer til forskjellige unger og forskjellige stadier.
      Håper dette hjalp deg litt i alle fall 🙂

    2. Jeg har selv aldri prøvd coop bleiene men bestevenninnen min har prøvd de å var ikke særlig fornøyd med de. Personlig brukte jeg first price bleiene til min eldste frem til jul og var kjempe fornøyd med de. Men til hun yngste frøkna så er det landlord bleiene(rema1000) som passer best. Kjøp en pakke og prøv deg frem. Det varierer veldig fra barn til barn hvilken bleie som fungerer best 🙂

    3. first price bleiene fungerer kjempe bra,coop har vi ikke brukt noe særlig,kanskje ei gang eller to og de virket greit da men first price er billig og fungerer bra.

    4. Jenny: Det så ut som om han hadde tisset gjennom på Coop-bleiene, men de var visst tørre, så etter én testbleie virker de bra hittil. Skriver om det på bloggen når vi har testet de litt lengre.:) håper de funker, sånn at jeg kan spare litt penger 😛

    5. Er det størrelse 3 han bruker nå? Julie er nå mellom størrelse 3 og 4. Går i hva jeg har liggende, hehe 😛 Men i størrelse 3 pleide jeg å kjøpe en STOR eske på Ica Maxi, for da får du to SVÆRE pakker med ca 67 bleier i hver. Så da får du 67 + 67 = ??? (tar det ikke i hodet) for prisen av 149 kroner =) Da har du bleier i masse vis! Tror den i holdt i nesten en måned =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg