Myk biteleke som ikke forsvinner

Jeg må bare tipse om biteleken Oliver fikk av mommo i går:


49 kr på Brio

Oliver har begynt å bite på smokker (og mammaen sin når han får pupp), så vi har prøvd litt forskjellige biteleker. Han har enda ikke vist noen stor interesse for harde biteleker, men denne likte han. Han har ikke helt forstått at han må holde den til munnen sin selv, men det kommer nok etterhvert. Biteleken har også en kort snor på seg sånn at den ikke forsvinner ut av vognen. Den er også liten nok til at han klarer å holde fast i den. Pluss at den er fylt med sterilisert vann, så når tennene begynner å plage han ordentlig kan vi legge den i kjøleskapet sånn at han får kjølt ned gommene litt.

Jeg tar gjerne imot tips om andre vet om noen gode biteleker eller leker for babyer på 3 mnd +.

2 kommentarer
    1. Kjempefint bilde:) Jeg vet ikke helt hva jeg kan tipse om som biteleke, men jeg kjøpte flere leker som er 3mnd+ da Victoria var mindre, og alle bet hun på, hehe, Biter meg heldigvis ikke i puppen da:-O
      sv: hehe, bakgården hørtes koselig ut, det er jo ikke noe stress da, kos dere ut i solen:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg