Oliver ønsker seg (i hvert fall i mitt hode):


Pose til smokker og pose til flasker, 29 og 39 kr


Søtt skilt, 39 kr

Alt fra Kremmerhuset.

Hvor smarte var ikke de posene? Så kan man la smokker og flasker ligge i vesken uten å tenke på at støv fester seg. Det skiltet skulle jeg hatt på ytterdøren når naboene har fest og står rett utenfor soverommet og ytterdøren vår og røyker og bråker. Kanskje de hadde tatt litt mer hensyn da. Jeg har ikke hjerte til å sende naboklage.  

Jeg håper de fortsatt har de igjen når jeg får stipend.

2 kommentarer
    1. Vanlige brødposer gjør da nytten :o) Med hendige klips på…… og sikker billigere også ;o) Nei, det er ikke kjekt å klage på naboene….. fint med skiltene da :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg