Jeg har dratt en Demi Moore, tør du?

Det er jo så populært å legge ut bilde av etter-graviditets-kroppen sin om dagen (har Marianne Aulie barn?), så jeg tenkte at jeg skulle bidra til hysteriet. Siden jeg er i Spania var det enkelt å bli foreviget i bikini, 5 måneder etter fødsel:


Det vises ikke så godt, men jeg har strekkmerker på puppene. Selv om det er helt OK. Det er egentlig bare lårene mine jeg synes fortsatt er litt store.

Jeg tør ikke utfordre enkeltpersoner i redsel for å tråkke noen på tærne, men det hadde vært moro om flere hadde turt.

Skal jeg linke til de som legger ut?

Noen andre som har lagt ut bilde er damene på theshapeofamother.com og diverse kjendiser på Twitter:

http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article503390.ece

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10027455

4 kommentarer
    1. Du ser jo råbra ut da! 🙂
      Jeg la selv ut etter – bilde noen dager etter fødselen på den gamle bloggen min. Er stolt av hvordan kroppen min ser ut etter alt den har vært gjennom! 🙂 Selv om jeg som mange andre kunne tenke meg en litt strammere mage.. MEN det er tross alt under 4 mnd siden fødselen.

    2. Du ser smashing ut, Julie! 🙂
      Og nope, jeg tør definitivt ikke :p
      Marianne Aulie har en datter på rundt 10 år, tror jeg det er.. Alba heter hun vel..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg