Barselgruppen på loppemarked

I dag har jeg, Camilla og Bettina, spist muffins hos meg og dratt på loppemarked på Voksen Skole. Vi hadde med oss vognene, så jeg så mitt snitt til å få med meg hjem dette oppussingsprosjektet:


30 kroner well spent (i mine øyne)

Roar ble litt tatt på sengen og sur når jeg kom hjem med en stol etter en tilsynelatende uskyldig trilletur med barselgruppen (han visste ikke at jeg hadde sneket meg med på loppemarked), så jeg fikk ikke ta stolen med inn. Hehe. Jeg satser på at han ombestemmer seg etter noen timer med sandpapir og litt lakk.

Bettina fant denne trehjulsykkelen for bare 10 kroner (!), sammen med regntøy, UV-drakt, damedress og kokkeklær:

Så jeg synes vi gjorde en god jobb på skattejakt.

Hva synes dere? Og er dere på Roars eller mitt parti når det gjelder den gamle stolen?

14 kommentarer

Siste innlegg