Vi har sett troll på date

I dag har mor og far vært på date og sett troll. Oliver var hjemme med bestemor. Det virket som om Oliver hadde storkoset seg, men han hadde vært litt surkete på slutten. Jeg hadde håper jeg skulle få lagt både han og meg tidlig, men han er hyper som få, så jeg lurer på om bestemor har lurt redbull i morsmelkserstatningen. Hehe.

 

Trolljegeren

Filmen mor og far så var Trolljegeren. Jeg gir den terningkast fire, men Roar sier fem minus.

Nå har Oliver surret seg inn i gardinene så jeg får komme til unnsetning.


Kaffe kanskje?

5 kommentarer
    1. Jeg har hørt mye bra om filmen, men som regel setter de opp så store forventninger til filmer at en ender opp med å bli skuffet:S Jeg savner den tiden når snuppa krøp rundt på gulvet:) Nå farter hun bare i alle veier:P

    2. Malin: Ikke sant. Jeg synes den var helt grei. Absolutt ikke så bra som folk skal ha det til. Ja, det går fort 😛 en venninne av meg fikk en liten en for en måned siden og den er sååå liten. Oliver var jo nettop sååå liten. *sukk*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg