Adventsgiveaway nummer tre

Da har vi kommet til luke 3 (wow, luke tre allerede). Siden denne gavepakken ikke rekker å komme fram før jul inneholder ikke denne julepynt. Denne pakken har jeg kalt kjøkkenpakken og er kanskje min favoritt hittil.

Alt du trenger å gjøre for å ha sjansen til å vinne er å legge igjen en kommentar

(husk mail slik at jeg får kontaktet deg om du vinner).

Her introduserer jeg inneholdet litt mer grundig enn bare bildet jeg la ut i går:


Klut-/kopphåndkleholder.

Med tosidig teip bak. Denne synes jeg var genial, for kluten vår på kjøkkenet faller alltid ned i vasken når det passer som minst. Så nå kan mine lesere også få en 🙂


Underlag til kjøkkenredskaper
+ salatbestikk i bambus

Jeg har mang en gang opplevd kjøkkenredskaper på gulvet under matlaging. Dette underlaget kan man legge kjøkkenredskapet på når man ikke bruker det uten å skitne til benk eller ovn.

Salatbestikket er i bambus som sies å være mer miljøvennlig enn andre tresorter. Jeg synes bare salatbestikk i bambus er utrolig vakkert 🙂


Dekorhjerter

Inspirert av Fru Lyngs stearinlysgaver.

Her er hele pakken:

For ekstra lodd kan man

– Dele på egen blogg

– Dele på facebook

Bare husk å fortell det til meg slik at jeg vet at du har gjort det.

 

Vinner trekkes på lørdag.

Lykke til! 🙂

21 kommentarer

Siste innlegg