Mobilbaby

 

 

5 kommentarer
    1. SV: Takk skal du ha 🙂 Jeg har ikke rukket å svare på meldingen enda, men kan gjøre det nå 🙂
      Vi er invitert bort til sjefen til Daniel, men skal jo til Sørkedalen og levere Julie først. Så hvis vi får tid så kommer vi innom en tur 🙂 Men kjenner jeg oss best, så får vi vel som vanlig kjempedårlig tid, hehe. Du får ha Godt Nyttår, hvis vi ikke rekker innom 😀 Av erfaring vet jeg at Daniel har null tidsoversikt, og vi kommer alltid for sent, hehe.

    2. DU ER VERDENS BESTESTE!!!!!!! Og jeg har nominert deg, right back at ya:-) Hadde helt glemt foreldremanualen jeg, etter sist du skrev om siden. Fy meg!! 🙂
      Oh la la..Er det en ting som får farten opp på Isabella, så er det når hun ser mobilene våre. Det lyser villdyr i blikket hennes, og hun blir helt “koko” etter å få tak i den, hehe;)

    3. Hei. Ikke for å mase, men jeg lurer på om du fikk adressen min som jeg sendte deg på mail… Fikk ikkeno svar 🙂 Jeg vant luke tre i kalender’n din ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg