Trene med babyen min

Jeg og Oliver har begynt å trene om morgenen. Jeg trener i hvert fall, mens Oliver sitter på ryggen og synger. Hehe.

Man trenger:

– En bæresele tilpasset ditt barn (vi har kjøpt en Ergobaby bæresele som passer til større barn)

– En trapp, gjerne med heis for veien ned (det sliter ekstra på knærne dine å gå ned en trapp. Derfor ser du sjeldent erfarne step-instruktører som går ned foran på stepkassen)

 

Jeg har spilt håndball og blitt påkjørt og sliter derfor litt med knærne mine i treningssammenheng. Utfall er blant annet uaktuelt. Så jeg går hele trappen opp, tar heisen ned, går hele trappen opp og tar heisen ned så lenge jeg orker. Før, når jeg ikke hadde en baby på ryggen trente jeg på nesten samme måte, men gikk baklengs nedover. Det tør jeg ikke med Oliver i tilfelle jeg faller.

Trener dere med babyen deres?

5 kommentarer

Siste innlegg