Litt babyinnkjøp og pakke i posten

Jeg har fått så dilla på bodyene fra Name It. De er så deilig myke i stoffet. Vi driver egentlig og sparer akkurat nå, men ungen må jo ha klær, så da tenkte jeg at det ikke var så ille å avse 99 kroner for en deilig body.

Etter litt om og men har jeg også fått rundpinnene mine i posten som jeg bestilte for en måned siden. Jeg har hatt skikkelig uflaks med bestillingene mine i det siste, for alt for ofte skjer det noe uventet som forsinker bestillingen. Heldigvis er nettbutikkene jeg handler fra serviceinnstilte og jeg får rabatter eller ekstra produkter som unnskyld, men det er jo kjipt å vente mye lengre enn forventet på varene. Nå venter jeg for eksempel på en bestilling fra Ellos som skulle vært her en gang forrige uke, men som ikke en gang har blitt registrert hos posten enda.

Jeg er spesielt fornøyd med det ene paret rundpinner som ble spesialbestilt (men som nå er på lager) gjennom strikkinnom.no. Jeg bestilte noen billigere rundpinner i tillegg, men den strengen mellom pinnene er liksom så stiv i forhold til de litt dyrere.


http://www.strikkinnom.no/ds_product_info.php?products_id=6985

Så nå gjenstår det bare å lære seg rundstrikk.

7 kommentarer
    1. myruin: Jeg prøvde så vidt nå, men jeg tror jeg har kjøpt litt for lange rundpinner i forhold til det jeg skal strikke, for den ville liksom ikke møtes på midten. Får prøve igjen med flere masker etterpå.

    2. Det er en greie, for om du skal strikke til småtten må du kanskje bruke 5 stk pinner istedenfor, og det er litt mere vrient. Men slettes ikke umulig!

    3. myruin: Har ikke mer garn igjen, så skal kjøpe litt baby merino og prøve på en lue til Oliver. Jeg tror det skal gå akkurat, om den ikke blir bittelitt stor. Men legger man opp masker som vanlig? Jeg legger opp vrange løkker. Og de blir litt rare når de forsvinner bortover rundpinnen siden strengen er så mye tynnere enn pinnene. Vanskeligere enn jeg trodde, dette.:P

    4. Det går greit det, det at tråden på rundpinnen er tynnere har ikke noe å si, om du ikke strikker veldig stramt da.. Men det som er er at om du bare strikker rette masker på en rundpinne vil de nederste rundene rulle seg opp, så det kan være lurt å ta noen vrange innimellom..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg