Siste individuelle eksamen ferdig

I dag tok jeg bachelorgradens siste individuelle eksamen. Jeg trodde jeg bare skulle være kjempeglad, men det er nesten litt vemodig. Aldri igjen skal klassen sitte smånervøse og vente på at eksamen skal bli delt ut.

Men mest er det deilig. Nå har jeg snart en bachelorgrad i Markedsføring og ledelse. Jeg føler meg motivert og klar til å komme meg ut i jobb, og jeg GLEDER meg til å jobbe med det jeg har lært de siste tre årene.

Om noen skulle trenge en markedsfører, sjef eller merkebygger fra den 1. mai er det bare å si ifra.


8 kommentarer
    1. Gratulerer med overstått eksamen. Spennende å gå ut i jobb da – jeg har 1 år igjen av bachelor graden min innen økonomi og administrasjon, er i permisjon nå – grugleder meg til siste året! 🙂

    2. mammawesterheim: Takk 🙂 jeg kan jobbe som key Account manager, markedsansvarlig, merkebygger/kampanjeplanlegger, forskjellige lederstillinger. Har mest lyst til markedsføring og merkebygging, men det finnes mange flere key account manager stillinger å velge mellom og jeg tror jeg kan bli ganske god til det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg