Blogger jeg leser (og anbefaler)

Noen har kanskje lagt merke til det, men jeg har lagt til en bloglovin’-widget nede til venstre med “Blogs I follow”. Dette er da flesteparten av bloggene jeg følger (jeg finner jo stadig nye. Har jeg kommentert på en blogg er jeg som regel mer eller mindre fast leser, men har glemt å legge den til i listen min).

Jeg synes egentlig dette var en genial liten dings, for jeg er så misunnelig på de med blogspot som kan ha blogger de følger på en egen liste på siden sin. Oppdatert med siste innlegg og alt. Fyttigrisen jeg er misunnelig.

Men dette får være en grei reserveløsning.

Om du vil se hele listen er den her: http://www.bloglovin.com/blogmix/16958/ 

Jeg har enda ikke vent meg av med å bruke favoritter-feltet for å gå inn på én og én blogg, men bloglovin er så greit å ha, for da har jeg alltid med meg favoritter-listen i tilfelle, selv om jeg skulle bytte data.

Bruker du bloglovin?

Har du noen tips til blogger jeg burde ta turen innom?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg