Sinnsykt god leveringstid på Panduro Hobby

Jeg har den siste måneden bestilt to ganger fra Panduro Hobby. Første gangen leste jeg på nettsidene at “Pakken din vil bli sendt fra vårt lager i Malmö innen 2-3 dager”. “Ja, ja” tenkte jeg. “Da er det vel først 3 dagers ventetid på at den blir sendt, og så mer ventetid på at både posten i Sverige og posten i Norge skal behandle den”.

Bare to dager etterpå lå den på Rimi. Skeptisk som jeg er til leveringstider tenkte jeg “Flaks! Det skjer nok ikke igjen”. Men nå har det altså skjedd igjen. Pakken jeg bestilte tirsdag ettermiddag var framme allerede i dag, og jeg har brukt kvelden på å strikke på en lue til Oliver.

Godt jobbet Panduro, Post Sverige og Bring/Posten Norge! 🙂 jeg er en særdeles fornøyd kunde.

5 kommentarer
    1. De er super kjappe 🙂 Bestillt en del ganger der selv og vips så er tinga kommet hit 🙂
      Og fin betalingsfrist har de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg