Olivers nye (perfekte?) bok

Jeg er ganske sikker på at jeg har funnet den perfekte babybok. Den heter Naturen og er en lydeffektbok. Nå tenker dere kanskje:

“Åh, en lydeffektbok? Gjentagelser av motorlyder, sirener og hundebjeff konstant den nærmeste tiden? Nei takk”,

men nei! Dette er en lydbok med lyder fra Naturen. Lyden av bølgeskulp og regn. Lyden av vann som sildrer i bekken. Og en og annen ugle.

Den ser ikke ut som en lydbok med det første. Det er fordi lyd-“knappene” er plassert på sidene i boken. Først var jeg litt skeptisk og usikker på om Oliver kom til å skjønne det, men han tok det fort.


Her er knappen for elvelyden plassert i elven

For ikke å snakke om de fine illustrasjonene av Marion Billet. Helt min smak.

Edit: Boken er kjøpt på Ark og er utgitt av Fortellerforlaget. Det står ingen forfatter.


7 kommentarer
    1. matmedsara: Det står ikke noe forfatter (det er bare seks ord i boken: Sjøen, nattergal, frosk, regn, elva og ugle) men det står Illustrert av Marion Billet, Lydansvarlig: Paule du Bouchet, Redaktør: Claire Babin. Orginaltittel: La nature.

      Jeg kjøpte den på Ark for 89 kr 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg