Tips: Klesmerker til barn og leker samlet på ett sted

Før likte jeg å kjøpe klær til Oliver på nelly.com, ettersom de har en god samling av barneklær. I det siste har Nelly tapt seg litt, spesielt i utvalg av favorittmerkene mine. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrytt av bodyene fra Name It, men jeg finner de sjeldent på Nelly og Name It sin egen nettbutikk lenger. I dag fikk jeg nyhetsbrev av Lekmer.no og så til min forbauselse en hel del kjente logoer i bunnen av mailen.

De første plaggene Lekmer.no fikk inn var absolutt ikke min smak, og så ut som et restelager de hadde tatt inn som ingen andre fikk solgt, men nå har de plutselig fått inn masse nye klær, og kjente merker, med blant annet et knippe av mine favoritter:

 

          

  

(Trykk på logoen for å komme til ønsket merke)

De har også tatt inn den supersøte heldressen fra Mini Rodini:


(Trykk på bildet for å komme til heldressen)

Hvor handler dere barneklær på nett? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg