Vinn solkort hos favorittnegldesigneren min (uten å skrive blogginnlegg)

Nå kan dere vinne solkort hos Kate som fikset neglene mine og var som en storesøster for meg gjennom graviditeten. Alt dere trenger å gjøre er å svare på et enkelt spørsmål.

For å komme til konkurransen trykk her.

Hun støper også flotte negler om noen i Oslo-området trenger nye negler. Her er et bilde av mine gamle:

Disse koster 550 kr. Hun har også konkurranser der man kan vinne negler (og jeg vant sist, jippi), så det er bare å følge med.



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg