Gårsdagens gaveåpning

Jeg trodde ikke Oliver skulle skjønne så mye av gaveåpningen, men når vi kom i gang var han overraskende interessert. Spesielt når det var leker eller bøker som skulle pakkes opp.


Så spennende at man må begynne å leke med den før den er pakket ut av esken

Og her er noen av gavene han fikk i går (i tillegg til leken over og penger):

Jeg ble superfornøyd (Oliver også så klart, men han skjønner ikke enda gleden i godt regntøy, klær og vinterdress). Folk er så flinke å finne gaver.

Gaver jeg har blogget allerede er ikke med på bildet, og jeg legger nok ut bilde av gaven(e) han fikk av meg og Roar senere.



5 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med gårsdagen!! Shit, tiden flyr…
      Så mye fint han fikk! Sånne converse sko ønsker vi oss til Daniel også, dritkule!! 🙂

    2. Mona: Ja, som Rune sa: Det er på barna man ser at tiden går fort. Ikke sant 😀 jeg var faktisk ute i går og så etter sko, men fant ingen jeg likte, og så fikk han disse i gave, så det var bare supert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg