Sandaler er bestilt

Nå er det så varmt om dagen og Oliver så gira på å gå ved siden av vognen istedenfor å sitte på at jeg har bestilt sandaler til han. Jeg ville ha noen klassiske som ikke koster skjorta, så valget falt på disse for 299 kroner. Det var 100 kr mer enn de billigste alternativene jeg har sett, men disse så mer babyfot-vennlige ut enn mange andre par jeg har sett.

 

 

Sandalene bestilte jeg fra Ellos (direktelink her), selv om man helst ikke skal kjøpe sko til barn uten å prøve de først, men på grunn av en rabattkode fikk jeg 50% og fri returfrakt så får bare sende de tilbake om de ikke er noe tess.



3 kommentarer
    1. Det eneste med de sandalene er att det burde vært en remse forran.Veldig lett for disse små og snuble når de er helt åpne forran…Ville funnet noen som hadde den kanten…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg