Den aller første hårklippen

I går var Roar hos frisøren og så spurte jeg hvor mye det ville koste å ta de lange fjonene bak ørene på Oliver, og da sa frisøren at det skulle vi få gratis. Så Olivers første hårklipp ble gjort hos frisør (det hadde jeg ikke trodd).

Han tok ikke noe av håret ellers på hodet. Det er jo ikke akkurat så mye hår ellers på hodet. Hehe. Jeg hadde ikke med noe pose til å ha hårlokken i (man må jo ha hårlokk til babyboken), så jeg gikk med det lille avklippede håret hans mellom peke- og tommelfingeren min hele veien hjem.

5 kommentarer
    1. Nåmmin 🙂 Her er det fortsatt ikke nesten ikke hår, så når han først får hår så skal det spares til skikkelig McGyver hår! Og så skal alle tro at han er ei jente, slik at når han blir stor kan jeg si til alle jentene han tar med seg hjem at “ååå, jeg husker når han var liten, da trodde alle han var ei jente” kun for å irritere han. <3
      Har jeg forresten fortalt deg hva Olav skal si dagen Lars Emil drar med seg ei stygg jente inn i huset?

    2. Ingvild: Haha, det var det frisøren kalte sveisen til Oliver. Business in the front – party in the back. “Skal vi stusse litt på hockeysveisen”. Ntååw, du hadde fått stemmen min i “mom of the year award” <3 😀 hehe.

      Nei, nå er jeg spent?!

    3. Haha! Morro med frisører som tuller litt 🙂
      Han skal vente til hun har gått for så komme inn på rommet hans og si “Var det virkelig verdt det?”
      Huff! Tror kanskje jeg må lure han ut av huset når jeg veit vi venter jentebesøk. Han har nemlig skumle planer om tvinge dem til å danse riverdance med han også, ellers så er de visstnok ikke “svigerdatter-verdige”
      Og så fortalte han meg en historie om en kompis som hadde tatt med seg ei jente hjem , og da hadde faren hans sagt “hva slags dyr har du tatt med deg inn døra, egentlig?!” -altså, MENS hu stod der!

    4. Ingvild: Haha! Ja, det tror jeg er en god plan. Hehehe, riverdance av alle ting. Jeg skal nok lage en liste med krav til Olivers kjærester. De skal jo tross alt bære fram barnebarnet mitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg