Pimp my stroller: Solskjerm fra ebay.com

Jeg satt og ante fred og ingen fare da jeg plutselig ble bombardert med skryt av solskjermen til Cecilie og fant ut at jeg ikke kunne være noe dårligere. Hehe.

Siden jeg er kjent for å få mye for pengene og finne billige løsninger (gjerrig?) gikk jeg imidlertid inn på Ebay for å prøve og finne noe liknende, og det gjorde jeg:

De billigste solskjermene jeg har funnet i Norge og i norske nettbutikker er vel 279 kroner pluss frakt. Solskjermen over, som har de samme finessene som bl.a Aussie-skjermene og andre populære solskjermer, kostet 157 kroner inkludert frakt (selve solskjermen kom på 89 kroner). Halv pris med andre ord – selv medregnet frakt.

Solskjermen er herfra som er en top rated selger på Ebay (som betyr at folk som har kjøpt derfra har gitt god tilbakemelding på kjøpet) og jeg kan også gå god for butikken. Før var jeg veldig skeptisk til å bestille fra ebay.com, men nå er det første stedet jeg sjekker om det er noe vi trenger. Det er så mye penger å spare – spesielt når man har barn som stadig trenger utstyr. Så lenge tingene man bestiller koster mindre enn 200 norske kroner (tollgrensen) er det akkurat som å bestille fra alle andre nettbutikker, bare at det kan ta litt lengre tid (jeg tror jeg venter i gjennomsnitt 1-2 uker på en vanlig USPS-pakke), men jeg synes det er verdt det med tanke på hva man sparer.


6 kommentarer
    1. Bombardert, fnis…Ebay er genialt. Må begynne og handle mer der igjen;-) På tide å spare litt cash på ting og tang i disse “ulønnet permisjon til vi får bhg plass” tider;-)

    2. Cecilie: Hehe 😀 ja, men det er litt farlig også, for det er så lett å betale med paypal istedenfor å finne fram kort og kortnummer og alt mulig. Så det blir fort mer enn jeg har planlagt 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg