Synes DU at jeg er rette kandidaten som Sprell sin nye nettansvarlig: Vinn leker for 10.000 kroner

Jeg har funnet en kjempejobb og gjør nå noe så uortodoks som å be dere, mine kjære blogglesere, om hjelp.

Stillingen er nettansvarlig for Sprell, og vil ha ansvar for nettbutikken, online markedsføring og sosiale medier. De har utlovet en finnerlønn på 10.000 kroner i leker (!) for den rette kandidaten.

Hvorfor jeg er den rette:

Jeg liker Sprell og måten de bruker sosiale medier aktivt for bedre kontakt med kundene

– Min erfaring med blogg, nettbutikk og facebook

– Jeg har relevant utdannelse i form av en bachelorgrad i markedsføring og salgsledelse

– Vi bor noen hundre meter unna kontorene til Sprell – der jeg ville hatt kontor 

– Stillingen innebærer å drive nettbutikken og velge ut varer – jeg har erfaring med butikkdrift og siden jeg har Oliver og et stort nettverk av mødre og mammablogger har jeg ekstra gode forutsetninger til å finne kule og spennende produkter

– Olivers faste kompanjong (den lille apen) er fra Sprell og jeg ELSKER de orginale jakttrofeene Sprell har 

Det siste punktet var kanskje ikke så relevant, men se da:

 

 

 

Så om dere synes jeg virker som en god kandidat, så kan dere gjøre som dere ser ovenfor:

Send en mail til [email protected] og tips om “Julie V, [email protected] “.

 

 

P.S. Om jeg får jobben trekker jeg noen til å få en strikket puff fra min nettbutikk (kanskje også uansett):



35 kommentarer

Siste innlegg