Drikke av sugerør

Vi fikk noen smoothier av Camilla som er buzzador og nå har Oliver testet en av den. Jeg var litt usikker på sugerøret, for han har tidligere ikke skjønt konseptet, men det gikk bra. Gutten min har jo blitt så stor.

Jeg har også blitt en Buzzador.

Hva gjør en Buzzador?

  • får invitasjoner til kampanjer for produkter eller tjenester
  • leser informasjon og melder seg på kampanjer på internett
  • mottar kampanjepakke
  • tester selv
  • diskuterer med vennene sine, sprer kunnskap og deler (som oftest) ut vareprøver dvs. buzzer
  • rapporterer etter buzzingen ved å sende inn “lynrapport” og bilder
  • rapporterer inn erfaringene sine om kampanjen og produktene på nettet
  • en hel del Buzzadorer sprer også budskapet via bloggen sin, på forum, Twitter, Facebook, Myspace og andre kanaler

Om dere også vil bli en Buzzador og teste produkter – de trenger spesielt småbarnsforeldre, kan dere klikke her: http://www.buzzador.com/?refstr=juliecv og skriv gjerne juliecv når det står spørsmål om hvem som rekrutterte dere.

 

3 kommentarer
    1. De har jeg sett på butikken,gleder meg til og prøve de på Robin.Fikk min første kampanje vi Buzzador i går, venter på pakke i posen vi nå 🙂 spennende.Her har Robin drukket av sugerør i slik baby juse(utblannet i vann jeg da) KJEMPE gromt bilde =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg