Teste ut en ny selvbruningsmousse?

Det kan hende jeg får prøve ut en ny selvbruningsmousse som heter St. Moriz gjennom Buzzador.

Om du melder deg på som Buzzador og passer inn i målgruppen, kanskje du også får teste den eller andre spennende produkter. Det eneste man forplikter seg til er å teste produktet og skrive en rapport om hva man synes.

Du kan melde deg på her, og skriv gjerne at “juliecv” rekrutterte deg når du melder deg inn.

Jeg er også veldig spent på om noen av de jeg har rekruttert har fått noen kampanjer enda? Eller om det er noen av dere som leser bloggen som er Buzzadorer og hvilke produkter dere eventuelt har prøvd?



10 kommentarer
    1. Silje og baby Robin: Da håper jeg du skriver om det på bloggen om du får teste den. Jeg har bare prøvd sånne produkter som gir en gradvis brun farge for jeg er så redd for oransje hender eller skjolder, men håper jeg får prøve denne.

    2. Håper jeg også får teste ut selvbruningskremen:) Jeg har vært buzzador i et år ca, og fått testet natusan våtservietter og sinksalve, o.b og nå driver vi å tester ut fruktyoghurt. Ikke så altfor mye, men gøy å være med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg