Tips: Rimelig symaskin på nett

Tenkte jeg bare skulle tipse om symaskinen jeg har, som jeg fikk i bursdagsgave på forskudd av Roar og Oliver (som jeg valgte ut selv. Hehe).

Den kostet bare 899 kroner (som i symaskinverden er kjempebillig). Vi var litt skeptisk til prisen først, men da vi leste brukererfaringene på Ellos, lot vi det stå til. Symaskinen finner du her. Det er også 24 måneder forsikring med i prisen.


(Oliver synes den er veldig spennende)

Jeg har jo lenge ønsket meg en symaskin, men har ikke visst hvor man får tak i det uten å ruinere seg. Med alle disse hobbyplanene jeg har, kommer den nok ikke til å få ro et sekund. Jeg har allerede sydd to putetrekk og er kjempefornøyd.

Har noen av dere erfaring med denne maskinen?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg