Kate Middleton-inspirert kjole til bryllupsfesten?

Jeg har hørt om mange som bytter kjole til en enklere litt “mindre” kjole om man har bryllupsfest om kvelden for å slippe å ha på en stor og varm kjole. På Asos fant jeg en litt kortere versjon som minnet litt om Kate Middleton sin brudekjole:

Og her er orginalen:

Noen andre som ser likheten? Kunne du vurdert Asos-versjonen til bryllupsfesten?

 

P.s. Det er sikkert noen som kommer til å kommentere at det er sløsing av penger med to kjoler, men jeg har tross alt arvet brudekjolen min, så å vurdere og kjøpe en for noen hundrelapper til kvelden synes jeg ikke er verdens undergang. Synes vel egentlig ikke det er verdens undergang om folk som har brukt flere tusen på den ene brudekjolen kjøper en kjole nr. 2 heller, men det er jo min mening.



4 kommentarer
    1. Jeg har kjøpt min brudekjole brukt, halv pris, men den var dyr nok for det om. Jeg så for meg at jeg ville kun bruke den kjolen hele jvelden, men nå tenker ejg at hvis jeg er så heldig og kommer over en flott og billig kjole som kan brukes til å danse litt mer i på kvelden, så vil jeg slå til. Det er ikke godt å bevege seg i et stramt korsett med tykt langt slep etter mange timer sitting og gåing. Da kan det bli deilig å tre i noe litt mer enkelt og dansbart, og da kvikner man kanskje litt opp på kvelden istedet for å sige sammen i brudekjolen og bli sittende 🙂 Del gjerne enda flere kjole nr 2 tips om du finner! Jeg skal begynne jakten snart jeg også 🙂

    2. kristinesside: Ikke sant, det er det jeg tenker og. Man trenger jo ikke på død og liv bytte kjole om man ikke finner noen, men det kan jo være greit å ha en lettere. Problemet mitt er at jeg har sett meg ut en spesiell type kjole som jeg fant på Etsy, men som var alt for dyr, så nå leter jeg febrilsk etter en liknende kjole bare billigere. Hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg