Ull og mer til mor (og alle andre voksne som vil kle seg i ull)

Jeg jobber jo deltid på Vero Moda, men handler nok overraskende lite der. Det er sikkert fordi man blir så “mettet” på å se klærne så ofte (pluss at jeg ikke klarer å bruke penger på meg selv uten å få dårlig samvittighet). Skulle jeg imidlertid kjøpt meg noe fra Vero Moda akkurat nå, så hadde det vært disse to plaggene:

Denne ullgenseren er faktisk en eldre vare som vi har fått tilsendt av en annen Vero Moda, men jeg elsker den. Genseren kommer i grå, blå og beige og har et kjempesøtt mønster. Og det beste av alt? Den er laget av ull!

Mødre er jo veldig flinke til å kle opp barna i ull, men veldig mange glemmer å kle seg selv i ull.

Og la oss ikke glemme den røde jakken – åh jeg har lyst på den røde jakken. Det er som en moderne versjon av den røde fjellanorakken. Jeg liker spesielt detaljene på snorene og det imiterte lammeskinnet i hetten.

 

Så da var det bare å sette seg ned og vente på lønn da…

 

P.s. Ullgenseren heter “New wonderland v-neck” og jakken heter “Fantastic”, men jakken er vanskelig å få tak i ihvertfall i Oslo-området (jeg vet ikke med resten av Norge) og den er så vidt jeg kan se utsolgt i nettbutikken.

 

9 kommentarer

Siste innlegg