Hva vi synes om høstskoene fra H&M til barn

Jeg fått flere spørmål om vi er fornøyde med disse skoene vi kjøpte på H&M så tenkte jeg kunne skrive et eget innlegg om de.

Skoene er overraskende bra prisen tatt i betraktning. Sålen er myk nok til at den er god å gå i, men ikke så myk at det er uheldig for foten. De har bittelitt for, men vi bruker ullsokker i nå som det er så kaldt om morgenen. Skoene er normale i størrelsen i forhold til andre H&M-sko til barn, kanskje en anelse større i størrelsen enn enkelte andre skomerker.

Her har Oliver tatt av seg en av skoene. Som dere ser på bildet er skoen sort og ikke grå sånn som produktbildet viser.

Alt i alt er vi fornøyde og jeg vurderer å kjøpe de samme i brun. Kanskje det er flere som har erfaring med disse? Del det gjerne i kommentarfeltet.

 

P.s. Skoene koster 149 kroner og kommer i størrelsene 18/19, 20/21 og 22. H&M har også noen liknende for 249 som går opp til str 31 (http://www.hm.com/no/product/92359?article=92359-D)

 

9 kommentarer
    1. Jeg var faktisk en av dem som spurte om du kunne skrive et innlegg om disse skoene. (men kjøpte dem før du fikk svart da hehe 🙂
      Det hadde seg nemlig slik at ecco skoene vi kjøpte til lillegutt i våres, har akkurat blitt for små. Vi trengte da nye sko, men jeg ville ikke kjøpe noen dyre noen siden om en mnd tid så er det tid for vintersko uansett, så da er det ikke lenge han får brukt de alikevel.
      Kjøpte disse h&m skoene for et par uker siden, og må si jeg er veldig fornøyd! De sitter godt på foten, sålen er myk og den er stive bak ankelen – slik baby/barnesko skal være. Lillegutt holder seg god og varm på beina, de tåler litt vann, og han har aldri gitt uttrykk for at de er vonde å gå med.
      SÅ jeg er veldig fornøyd med dem, og kommer nok til å kjøpe et par i større str slik at han har et par til våren også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg