Ull til barn på Nelly.com

I fjor sutret jeg over at Nelly ikke hadde ull til barn, men i år har jeg funnet ut at de har fått inn Joha.

To plagg som jeg gjerne skulle hatt til Oliver er disse:

Nattdrakt i ull med stoff nederst på bena slik at man kan brette det over som en sokk (gull verdt om det er kaldt på soverommet slik at man slipper sokker om natten).

Kjempedeilig tykk ull-lue. Oliver fikk en slik av morfaren sin i fjor og den er virkelig gull verdt. Vi brukte den vel nesten hver dag hele vinteren.

Det er bare litt kjipt at pysjen bare går til str 80, for Oliver er en størrelse 80/86 nå, så da vet jeg ikke hvor lenge etter julaften den passer han hvis jeg skulle ønske meg den til jul. Og jeg har kjøpe-på-faktura-forbud for tiden, så må nok vente litt med å kjøpe luen. Kanskje ønske den til Oliver til jul?

Jeg fikk også akkurat en mail om at alle kunder får 15% rabatt på bestillingen sin ut september, men finner det ikke på Nelly, er det noen som vet noe om dette?

 

Trykk på bildene for å komme til plaggene (affiliatelinker).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg