Min jobbsituasjon

Observange lesere har kanskje lagt merke til at på tross av at jeg fikk jobb i Elixia, så jobber jeg fortsatt på Vero Moda. Grunnen er så enkel som at jobbtidene på Elixia ikke passet med familielivet (bl.a. barnehagetider) og jeg måtte takke nei til den. Så nå jobber jeg deltid på Vero Moda slik at endene møtes. Det ideelle for meg hadde vært en redusert stilling der jeg kunne jobbet med markedsføring/salg som jeg har utdannet meg i, men jeg stresser ikke. Jeg driver også med sertifikatet så det passer fint at jeg jobber deltid.

Oliver på besøk hos meg på jobb.

 

4 kommentarer
    1. Har faktisk lurt på det mange ganger, men ikke spurt noe mer om det. Regnet med at du ville fortelle det.plutselig. Skjønner deg godt. Arbeidstiden er alfa omega med bhg barn. Et puslespill;-) Få deg en jobb som kan kombineres med hjemmekontor:)

    2. Cecilie: Jeg tror ikke du er den eneste for jeg har fått en del spørsmål av familien.:) ja, det hadde jo vært perfekt. Pluss at jeg håper det skal bli litt enklere nå som jeg får lappen. Til å være tidlig ute med så mye annet er jeg veldig sent ute med sertifikatet 😛

    3. Silje og baby Robin: Ja, jeg tror det kunne vært en god erfaring å jobbe på Elixia, så det var synd det ikke passet. Hehe, ja. Her har han akkurat dratt ut halve esken med binders 😛 hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg